Service

De Driestad biedt een aantal services aan:

Eén van de voordelen van wonen in de Driestad is dat er op werkdagen een beheerder aanwezig is. U kunt bij hem terecht voor vragen en kleine wensen. Hij zorgt voor de veiligheid in het gebouw, zorgt voor een juiste afhandeling van het afval, houdt de technische installatie in de gaten en zorgt dat problemen daarmee zo adequaat mogelijk worden opgelost.

Dinsdag, woensdag en donderdag is de manager van de Driestad aanwezig. Ook hier kunt u met uw vragen en/of wensen terecht.

Iedere appartement in de Driestad is uitgerust met een alarm systeem. Dit alarm systeem is voorzien van een draadloze hals of polszender. Tijdens werkdagen komen de meldingen van het alarmsysteem binnen bij de beheerder en zal hij deze opvolgen. Buiten kantoor uren worden, bij verdenking van een ernstig probleem, de door u aangeleverde telefoonnummers van familie of vrienden gebeld. Wilt u liever professionele opvolging van een verzorgende/verpleegkundige dan kunt u bij ons, tegen een kleine vergoeding, een abonnement afsluiten.

De Driestad beschikt over een gezamenlijke ruimte ’t Drieluik. Deze ruimte wordt voor en door bewoners gebruikt. U kunt aansluiten bij het koffiedrinken, komen voor het wisselen van uw boeken of deelnemen aan de verschillende activiteiten.

Huur prijzen, servicekosten en bijkomende kosten.
De huren in wooncentrum de Driestad gelden voor een jaar en worden ieder jaar per 1 juli verhoogd en vallen onder de huurgrens. Voor informatie over de huurprijzen en servicekosten vragen wij u contact op te nemen via Info@driestad.nl

Wilt u meer informatie over wonen in de Driestad?

Neem dan contact met ons via ons mail adres:  Info@driestad.nl